Macam-macam..

bila bace je newspaper sminggu due nie,sumenye bercerita tentang arwah Nurin Jazlin Jazimin yang didera dan dibunuh dengan begitu kejam tanpa belas kasihan.Orang yg melakukan perbuatan terkutuk ni mmg kejam dan hina,lagi rendah martabatnya dari binatang.Mmg takde akal..Ade yang kaitkan kes ini dengan kes pembunuhan bersiri di Kg Baru beberapa tahun lalu.Macam-macam fakta dan auta yang keluar.Same2 lah kite berharap yang pembunuh kejam tersebut dapat ditangkap secepat mungkin sblm berulangnya kejadian2 sebegini di masa hadapan.

lagi satu,janganla didakwa ibu bapa mangsa,usahla ditambah lagi derita mereka,cukup2 lah..

marilah same2 kita sedekahkan Al Fatihah untuk arwah..Al Fatihah..

*******************************************************************************

at the same time ade berita gembira buat fans Arsenal,ade 70 million beb untuk spend time january transfer nanti,hak3.tapi aku tau,Arsene Wenger kompem takkan beli player yg mahal2,die tetap dengan transfer policy die,kompem beli mane2 player mude yang mantap dan berbakat..mmg dah terbukti stakat ni yang Arsenal tanpa Henry still ble idop,haha!! Arsenal’s youth rocks!!!

lagi satu,psssttt….Marinho dah kene sacked,walopon aku sikit sedih sbb takde dah manager yang mantap cam die kat epl,tapi aku tatap hapi sbb Chelsea dah ilang manager yang berkaliber dan mantap cam Marinho tu,hak3!!

lagi satu lagi satu,hihi…aku cukup bengang ngn Benitez sbb die tak turunkan Torres dlm game lepas,ape ko ingat Birmingham tu cincai sangat ka..ceh!

Dah2,aku nak g trawih..daaaa…

2 Responses to “Macam-macam..”

  1. ahh poyo aa ko time Henry dah blah ckp arsenal tak best taknak sokong dah..bile tgh form sokong plaks….ape2 tunggu aaa jumpe lwn MU nanti..hahahahaha

  2. chaits!!
    ko pandai ek..mane ade aku cakap camtu..
    aku mmg die hard fans arsenal..aku bukan lalang lar..

Leave a Reply

