Uniten Menjana Professional

Dgn bangganya kat sini aku nak post lagu uniten kat blog aku nie..Lagu ni 1st time diperdengarkan (x silap aku) time majlis graduasi kiteorg,tahun 2006..terkejut beruk gak aku time tu,uniten ade lagu ke?hehe..tapi biase ar,lagu2 macam ni sure akan jadi bahan ketawa budak2 jahat cam kiteorg nie..ade la 3,4 muke yang aku kenal dalam video ni,haha syabas la korang sbb dah jadi model uniten,bangga wooo…tapi kan,bile dgr lagu ni 2,3 kali baru rase cam best gak lar lagu die,xde la murahan sangat pun..best sket la dari lagu skolah mrsm aku dulu tu..haha..siap ade letrik lagi dekat logo uniten time ending lagu nie..gerun seh..

kepada professional2 uniten,
ape tunggu lagi,silalah hayati lagu ni dgn spenuh jiwa raga korang..yang x jadi professional lagi tu,buat2 la professional ye…uniten kan menjana professional…

all da best to uniten..jasamu dikenang.

ingt tu,korang sume tu professional,so behave ok! hak3..

pssssst : sedey siyut lagu uniten nie..buat aku feeling la tgh2 malam nie..demmit2..

5 Responses to “Uniten Menjana Professional”

  1. kite kan batch pertama yg dgr lagu nih…apsal takde gmbr kite??
    ini tidak adil…huhu….

  2. sbb kite tak hensem dan fotogenik kot..haha.
    wey,ko 1st day kat gomen ka nie? dah mengula surfing dah? hik3

  3. wei aku tak start lg la kat gomen….lps raya baru start….ni kat ofis lama lg…khamis last day pastu merdeka…haahahahha

  4. ozi_racing Says:

    wei skang smua student uniten dah kene hapal lagu ni..
    time kite dulu mane ade lagu2 nih..
    lagu ni ko jgn main2, pakngah yang cipta lagu ni tau.. sbb tu la sedap
    skg pakngah dapat letrik pree seumur idup ;p..

  5. weh ozi,sampai gak ko kat sini..haha
    oo pak ngah rupenye,patut ar membakar aura semacam je..
    buat open house tak ajak siyut!

Leave a comment