@ Opis

ada je idea nak buat post baru(ye,sbgai beginner penagih tegar blog idea mmg slalu2 mencurah,haha),tapi sume idea tu datang time gua kat opis..so terpaksa la hold dulu buat kije konon2nya(walopon sebenarnye mmg gua kaki ngular)..bukan ape,sbb gua taip laju2 jadi nanti ‘ktap’ ‘ktap’ ‘ktap’ ‘ktap’ ‘ktap’ bunyinye, nanti bos gua yg cume dok sebelah ni jeling2 manja maen mata lak kang.nanti dak2 opis laen ingt gua ade skandal lak ngn die. parah nanti.Jadi malam ni la gua ‘up’kan post baru..c u later! ^_^

psssst : dilanun ble la buat new post time kat ofis,dak2 HR mmg takde kije.. ;p

One Response to “@ Opis”

  1. kureng ah lu….

Leave a Reply

